Pages

14 Temmuz 2014 Pazartesi

Mim 2

Neden kpop dinliyoruz?

Bu soruyu açıklamak zor mu kolay mı bilmem ama şöyle diyeyim ki Kore dizisi izleyen herkes K-pop'u seviyor ve dinliyor. bende ilk zamanlar K-pop'u dinlemeye başladığım zamanlar etraftakilerin tepkisi " şunlar nedir de dinliyorsun" şeklinde ki konuşmaları kulak ardı etmiştim. Tabi zamanla alıştılar. Ya da zorunda kaldılar :D
Kpop'u dinlememiz de  oppa ve unnilerin etkisi büyük tabi..

1- En beğendiğiniz kız/ erkek K-pop grupları?

En beğendiğim erkek grup SHINee, kız grup ise Girls Generation ( SNSD).

Benim parlayan SHINee'm :)


Aslında ben gruplara takılmam daha çok şarkılarla aram. Nasıl yani diyeceksiniz. bir grubu seviyorum diye illa onun bütün şarkılarını severek dinlemem ki bu yüzden bu soruyu cevaplarken zorlandım. Çünkü severek takip ettiğim tek grup SHINee. Kız gruplardan da severek takip ettiğim pek yok. Kız grubu olarak SNSD'yi yazdım çünkü kız gruplardan en çok bu grubun şarkılarından hoşlanıyorum..

2-Beğendiğiniz K-pop grup üyelerinden en çok kimi seviyorsunuz ve neden?

En beğendiğim CHOİ MİNHO.


ve bayan olarak da IU ki sesi de kendisi kadar güzel...


3- Tanıdığınız kadarıyla en iyi baba adayı olarak göstereceğiniz 3 kişi?

ilk olarak Choi minho diyorum. Hello baby izlediğim zaman Yoogeunla baya bir ilgilenmişti ki çoğu zaman izlerken gülmüştüm..




ikincisi de Lee Minho ki benim sevdiğim ve takip ettiğim kişiler arasında.. :D Nedenini bilmiyorum ama ben bu gifi ilk gördüğümde aklıma bu sorunun cevabı gelmişti :DDD


ve üçüncü olarak da Jang Geun Suk çünkü onun filminde iyi babayı oynamıştı. Diyeceksiniz ki ne alaka o bir film..ama şimdi doğruyu söyleyin kucağına bebek hiç yakışmamış mı..:)) ve çocukları sevdiğini biliyorum..


4- Tanıdığınız kadarıyla en iyi anne olarak göstere bileceğiniz 3 kız?


bu soruya ilk olarak tabiki de Park Shin Hye diyorum..Bu kızın çocuklara olan sevgisi... bu fotoğraflarsa bunu kanıtlar zaten..




ikinci olarak Sulli diyorum. bu kızı seviyorum bence kendisi iyi anne olur



üçüncüsü hiç aklıma gelmiyor yani birisini daha diyemeyeceğim..


5- Ah keşke kardeşim olsa diye bileceğiniz en sevimli kız/ erkek  K-pop üyeleri?

kız kardeşim olarak seçtiğim Ha Yun Soo ve İU



bu ikili gerçekten çok sevimli ve cana yakın diye düşünüyorum.Ve Kim Woo Bin gibi abim olsun isterdim..

.


6- En çok görmek istediğiniz K-pop üyesi?

şimdi size bunları sayacağım..:))

1: Choi Minho
2- Lee Minho
3- Kim Bum
4- Ailee
5- Ha Ji Won
6- Song Seun Heon
...

Bu liste uzar da uzar.. Gerçekten görmek istediğim çok kişi var.. Görebilecek miyim bilmiyorum. :D




bana bu mimi paslayan Uçay' a teşekkür ederim. Bende kpop üzerine yazı yazmak istiyordum ama bu sorular kısıtlı daha sonra tekrar bu konu üzerine yazacağım.. benim için yazmak keyifliydi..





0 yorum:

Yorum Gönder

 

LAZ KIZI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting