Pages

5 Temmuz 2014 Cumartesi

Mim

Mim #1 


Pencereden Baktıktan Sonra Sorguya Tutulmak


Pencereden baktıktan sonra sorguya tutulmak.... bu mim için güzel başlangıç :) da sorular için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.. Bu mim'i bana Uçay paslamış ki bunun için kendisine teşekkür ediyorum..:)

Gelelim pencere olayına :) Pencereden bakmayı gerçekten çok seviyorum. İster yaz olsun ister kış olsun benim için hiç fark etmez. helede baktığım penceremin manzarası bu iken..   
                            
                          


Şaşırmayın.. evimin manzarası gerçekten bu ve pencereden bakıp ta bu manzarayı görmeyi  kim istemez ki... gelelim şu ahretlik sorulara.. cevaplarken baya bi ter dökeceğim cinsten sorular bunlar..

                            Mim Sorular

1-Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsun?

Açık ilişki mi tam anlamıyla iğrenç.. Bu ne be eğer her iki tarafta istediği başka kişilerle birlikte oluyorsa buna  nasıl ilişki adını veriyorlar anlamış değilim.. Eğer birini seviyorsam ve o benimse, olay bitmiştir. Yok öyle açık ilişki filan.. Açık ilişkiyi düşünmek dahi istemiyorum... ki bu benim ilişki diye adlandırmadığım bir şey..


2-Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösteren sadece eşcinseller mi? Dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün? Örneğin iç çamaşırı alırken aldıklarına dikkat eder misin yoksa don olsun derli toplu tutsun mu?


Yahu soruyu okurken bile derin bir of çektim ki şu halimi görseniz gülersiniz..Marka takıntısı herkeste olan şeyken bu soruda neden eşcinsellik ön planda tutulmuş anlamadım ki fazlada kafa yoracak değilim. ama gelin görün ki ben eşcinsellik olayının psikolojik olduğunu düşünüyorum.. 
Giyime özen herkes özen gösterir.. şık bir bayan veya erkek gördüğümüzde ona hemen bu olayı mı damgalayalım yani. Eğer öyleyse dünyada normal biri kalmadı.. Dar pantolon olayı.. Kore fanı olduktan sonra bile dar pantolonu erkeklere yakıştığını hiç düşünmedim sanırım düşünmeyeceğim de. ki soracaksınız Kore fanı ne alaka. açıklayım. Koreli idoller genelde dar pantolon giyiniyorlar.. En son soruyu es geçip 3. soruya başlıyorum.


3-Küçükken bebek oynamayı sever miydin? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın  mı vardı erkek arkadaşın mı?


Her kız gibi kız bebeklerle oynamayı severdim ama bütün bebeklerim hep kiloluydu ve vitrinde duran barbie bebekler de hep aklım kalırdı :))) ahh benn bu konuda muzdaripim.. Evcilik oynamayı sevmezdim ama hep oynardım ki ben hep koca olurdum. :))) ahaha vay bee.. belkide bu yüzden sevmemişimdir bu oyunu.. okula başlayana kadar hep kuzenlerimle oynardım okuldan sonra da daha çok kız arkadaşım oldu..

4-Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece açarak oturabilir misin?

şu aralar daha çok Kpop dinlediğim için yabancı diyebilirim ama Türkçe müzik dinlemeden de olmaz.. Müzik dinlemek benim ruh halime bağlı o an ne dinlemek istersem o tür şarkıyı açarım.. en çok sevdiğim müzik türleri pop ve slow fakat bu benim diğer türleri sevmeyeceğim anlamına gelmiyor.. ben 7/24 müzik dinlerim :)


5-Fantezilerin var mı?

yahu bu soru ne yaaa... ilk önce sitem edeyim sonra cevap olarak kocaman bir " HAYIR" kelimesini bağırarak söyleyeyim.

6-X'ten Next olur mu? Sevgiliyle arkadaş kalınabilir mi?


X'ten next olmaz da Next'ten X olur.. Sevgiliden arkadaş olur mu bilmem ben ama ben istemem. Sonuçta arkadaş olarak kalanlar var. Saygı duymak lazım.. yani Kalınamazzzz....   :DDDD



7-Pisuvar takıntınız var mı? Beden Eğitimi dersiyle aranız nasıl?
Pisuvar ne diyip yardımcım Google'ye sordum. sormasaydım da olurmuş.. Ama klozet takıntım var.. Beden dersini tabiki çok severdim. hoca bizi hep serbest bırakırdı. Şimdi nasıl olur da bu dersi sevmem..

8-Sizce eşcinseller narsist mi?

Şu ana kadar narsistin anlamını bilmiyordum. Ama öğrenince anlamını beğendim. Eşcinsellerle karşılaşmadım o yüzden bilmiyorum :)))

9-Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi?

Benim bildiğim haremi erkekler kurar ki.. Yanılıyormuyum.. zaten neden se bu soruların bay'lara hazırlandığını düşünmeye başladım.. ne saçma bir düşünce demi... harem kursam ki kurmam yaa ben :)) hareme hem tek kişi alınırsa bu nasıl harem olur :DD


Anaa sorular bitmiş iyimi çok sevindim üzüldüğümü düşünmeyin :)) bu benim ilk mim'im di ve acayipti.. bu soruları kim hazırlamış gerçekten merak ettim.. 

bu mimi kime paslasam :) Nabrut ve Yaşam












0 yorum:

Yorum Gönder

 

LAZ KIZI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting