Pages

21 Temmuz 2014 Pazartesi

Mim-3 :Kitaplar

Bu mim olayını ben çok sevdim.  Komşuda pişer bize de düşer misali... Bu mim başıktan da anlaşılacağı üzere Kitaplardan bahsediyor ki bu mim için Uçay'a gerçekten teşekkür ederim. Konu kitaplar olunca benim için akan sular durur. Kendime kitap kurdu derim.. Kitap okumayı çok seviyorum ve ufak çapta - kendimce- yazdığım hikâyelerim bile var. Yazdığım hikayeleri Wattpad'e yayınlıyorum. bakmak isterseniz bi tık yapıyonuz :).
Kitap okurken girdiğim şekillerse paha biçilemez :))

Gelelim mim sorularına...

1 Ne sıklıkla kitap okursunuz?

Elimde okunacak kitap olsun asla bırakmam okumayı.. Romanlarım bitince yenilerini alana kadar kitap okumam.. Ki bazen uzun süre kitap almadığım oluyor..

2- En sevdiğiniz yazar/lar?

hmm yazarları pek tanımam. Zaten kitap alırsam da Yazar adına değil kitap konusuna bakarım ama yineden romanlarını severek okuduklarımı yazabilirim sizlere

Canan Tan ( gerçekten çok güzel kitapları var. en sevdiğim kitabı şu diye ayıramayacağım çünkü okuduklarımın hepsi çok güzeldi)
Kristin Hannah ( bu yazarın tek romanını okudum, kalemi gerçekten çok iyi)
Kathleen E. Woodiwiss 


 Aklıma gelenler bunlar... Ama aklıma gelmeyen daha çok yazar var ki kendime kızıyorum şu an..




3- En beğendiğiniz kitaplar?

Kathleen E. Woodiwiss'i İhtiras çiçeği,



Canan Tan'ın Yüreğim Seni Çok Sevdi, En Son Yürekler Ölür ve Issız erkekler Korosu
Elif Şafak'ın Siyah Süt
Krisin Hannah'ın tek okuduğum romanı Kış Bahçesi
 Okudğum Tarihi Boleyn romanları ( Bakirenin Aşığı, Boleyn Kızı, Kraliçenin Soytarısı...)
Lisa Klein  Ofelya
Unutamadıklarım arasında Natalie Babbitt ' in Ölümsüz Aile adlı hikayesi de var.. 

bu sıralama devam eder de okuduklarım ve beğendiklerim arasında aklımda kalanlar bunlar.. 


4-( Yerli / yabancı) hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?

Yazarları takip etmediğim için pek bu soruyu cevaplayamayacağım.. 


5- Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?

Şimdiye kadar iki seri  bitirdim zaten iksinide çok beğendim

Boleyn serisi ve Alacakaranlık serisi 

Not: Boleyn serisi birbirinden bağımsız kitaplar aslında ama ben onları bir seri olarak gördüm.. 
Çünkü konuları hep örtüşüyor. Ve bu romanları okurken gerçekten keyif almıştım


6- Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?

Tek tercihim Aşk ve tarihi aşk romanları


7- En son hangi kitabı okudun?

Aynı Yıldızın Altında. Hatta b ne yazmışım roman hakkında  gel de gör :)


8-Şu anda hangi kitabı okuyorsun?

Aynı yıldızın Altında romanı bitireli daha bir kaç gün oldu ve elimde roman kalmadı.. Yani şu anda bir roman okumuyorum malesef :(

9- Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun?

Takip etmediğim için bilmiyorum.. 

10- Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?

Kitap okumak benim için gerçek dünyadan kopup ikinci bir dünyaya direk geçiş yapmak gibi. İkinci dünyadaki insanların arasında dolaşıp onlara karışmadan hayatlarını bir köşeden izlemek gibi bir şey benim için..  Yeni hayatlarla birlikte bende bir rol üstleniyorum... 
Roman okumak benim için önemli çünkü roman okumak  bir hayal kurmak demek ve belkide en güçlü hayal..


Ben bu mimi Yaz Yağmurları' na paslıyorum.. :))

2 yorum:

Uçay D dedi ki...

Güzel bir mim olmuş, ellerine sağlık :) Yeni temanı da çok beğendim ^^

nurgül kantekin dedi ki...

teşekkür ederim Uçay'cım :)) temam güzel dimi :))

Yorum Gönder

 

LAZ KIZI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting