Pages

25 Şubat 2015 Çarşamba

Kpop listesi




Giriş konusunda yeteneksizliğimi konuşturup başlıyorum yazmaya. Ne zamandır böyle sevdiğim kpop şarkılarından oluşan bir yazı yazmak istemiştim bugüne kısmetmiş.
Kore ile ilgili uzun zamandır yazı yazmamıştım. Özlemişim. Öyle her grubun şarkılarını dinlemiyorum. Takip ettiğim tek grup var o da SHINee. Her bir şarkısını sevdiğim gruptur. Ee Shawolum olsun o kadar dimi. evet sizde gördünüz yeteneksizliğimi :)) Ben en iyisi şarkılara geçeyim :))

1. SHINee Hello♥  ( ilk sıraya koymazsam olmazdı ) en çok sevdiğim şarkıları.





2 Chu Ga Yeoul  Don't Go Away... farklı şarkı ararken rastladım bu şarkıya youtubede..




3 Bobby Kim Like A Man..... Bu şarkıyı  A Gentleman's Dignity dizisinde Do-Jin (karakter adı) radyoda çalan şarkıya eşlik etmişti 18. bölümde. işte o şarkı bu şarkı :)))




4 Dae Sung ( Big Bang) Look At Me Gwi Soon... Trot bir şarkı ki her dinlediğimde yerimde duramıyorum..




5.IS ( ınfınıty of sound) million roses




6.  Gu Family Book ost. My Eden.. her dinlediğimde tüylerim diken diken oluyor.. sizce bu normal mi?




7 Choi Jin Hyuk  Dont Look Back ( the heirs ost)



8 TaeYeon I Love You





9 Lee Seung Gi- Will You Marry me




10  Juniel- İlla İlla

 



11 Lee Jonghyun (cnblue) My Love


12  Taemin- Danger. ♥



13 Jonghyun - Crazy ♥






14: SooYou, Kwon Soonil, Park Yongin- The Space Between





Daha çok sevdiğim şarkılar var fakat. Bugünlük bunlara yer verdim. Artık diğerlerini de başka yazıya saklayayım. (:  Ben keyif aldım postu hazırlarken. Sizde umarım keyif alırsınız..




















2 yorum:

deeptone dedi ki...

heeey hemen izlemeye alıyorum.

deeptone dedi ki...

bloguma bi bak amaa olar mııı :)

Yorum Gönder

 

LAZ KIZI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting