Pages

11 Temmuz 2015 Cumartesi

Baş Ucu Yazarım








Böyle bir tabir var ya hani" baş ucu kitabı" diye. Hah işte bende o kitap değilde yazardır. Baş ucu kitabından baş ucu yazarına terfi ettim ben. Böyle dediğime de bakmayın, baş ucu kitabımda yoktur. Benim baş ucu yazarım: Canan Tan

Benim en samimi sevgili yazarım. Lisede tanıştım onunla. Yüreğim Seni Çok Sevdi'siyle. Sonra En Son Yürekler Ölür geldi ardından. Bu iki kitabı yetti Canan Tanı takip etmeme. Kalemi öyle sıcak ki, öyle dolu dolu yazdı ki sevdalıları, öyle nağmeler koydu ki satırlar arasına. Gerçekçiydi. Yaşanmıştı sevdalar...

Eroinle Dans. Herkesin okuması gereken kitap bence.. Nasıl uçuruma doğru gidildiğini, en temiz duygularla nasıp bataklığa saplandığını anlatıyor..





Piraye geldi ardından... Hüzünlü mü desem aşkları... Kıskançlık, yanlış anlaşılmalar bitirmişti bu aşıkları.. Sonra gelen Issız Erkekler Korosu. Çıkar çıkmaz aldım mı bilmiyorum ama çıktığını görür görmez hemen, hiç düşünmeden aldım. Issız erkekler korosunu üstteki üç kitabı okumayanların bu kitaptan anlayacağını pek sanmıyorum.

Zira karakterler bu kitapta buluşmuşlardı. Her birinin ayrı şarkısı ayrı hatırası vardı. Bizimle buluşup enfes bir şölen sunmuştu okuyucularına yazar. Ki diğer karakterleri bu kitapta görmek fazlasıyla memnun etti beni.

Birde İz'i  anlatayım sizlere ucundan.. Tam bir aile öyküsü.. Boşanmış ailenin biricik kızları Verdayı ve babasının intiharı üzerine sürdüğü izi anlatıyor. Biricik kahramanım dediği babasının intihar etmesi sarsıyor Verdayı.. Geriye ise sadece keşkeler kalmıştı... Keşke yapsaydımlar...

Şimdilerde ise Hasret'le baş başayım. Patricia ve Tacettin'in aşklarına, hayatlarına misafir oluyorum. Daha misafirliğimin başındayım. Ama yinede yeti bana... Yine yine arttı Canan Tan hayranlığım...
Pek sıcak, pek dokunaklı kalemi beni her seferinde etkilemiştir. Ve şimdi merakla bekliyorum nasıl bir etki altına gireceğim.

Yazarın diğer kitapları:Eroinle Dans Aşkın Sanal Halleri, Söylenmemiş Şarkılar, Çikolata Kaplı Hüzünler, Pembe ve Yusuf ( en son kitabı).. Ve yazarımız çocuklar içinde kitaplar yazmıştır.

Teşekkürler Canan Tan
Teşekkürler.
Kalemin hiç solmasın...

3 yorum:

Gülfem dedi ki...

Yersiz bir yorum olacak belki ama nereden yazacağımı bilemedim... Ben senin mim cevapladığından habersizdim :( Yeni bir mim başlattım ve senin de katılıp neler düşündüğünü görmeyi çok isterim... Umarım bir ara cevaplarsın :)

Mustafa Alnıak dedi ki...

Merhaba. Bu yazıyı çok beğendim. Ben canan tanı piraye ve yüreğim seni çok sevdi adlı kitaplari ile sevdim. Sirada eroinle dans ve en son yürekler ölür var.

Ayrıca şu linklere bakabilir misin ;

http://www.mustafaalniak.net/2015/09/okudum-okuyun-04.html

http://www.mustafaalniak.net/2014/12/canan-tan-piraye.html

http://www.mustafaalniak.net/2015/05/canan-tan-imza-gunu.html

Mustafa Alnıak dedi ki...

Ayrica blogunuzu blogger izleyiciler bölümünden takip ettim :) seni twitterdan da beklerim ^_^ Follow me !

Yorum Gönder

 

LAZ KIZI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting