Pages

4 Mayıs 2015 Pazartesi

Blog Adı Değişikliği

Blogumun adı ile ilgili içime bir türlü sinmeyen bir şey vardı. Yazar Notu yerine artık şimdiki adla devam edeceğim. Lakin adı her ne kadar Laz Kızı olsa da URL'si hala yazar notu olarak kaldı. aslında onuda değişebilirdim ama blogumu takip edenler paylaşımlarımı göremez endişesiyle değiştirmedim. Zira takip ettiğim blog sahibesi hem isim hemde URL değişilliği yaptığı için paylaşımlarını görememiştim. 
"Neden bu değişikliği yaptın?" diye soracak olursanız blogu ilk açtığımda sadece düşünce yazılarımı paylaşacağım desem de bazen konu dışında paylaşım yapmaya başladım. Bu yüzden bende değiştirmek istedim. Artık evinizde  Laz Kızı'yım :))

3 yorum:

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Harbiden laz kızı mı yaw, nerenin lazı peki Rize mi Artvin mi :))

Laz Kızı dedi ki...

yok yok okadar ilerde değil. Trabzon'un lazı :))

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Hımm o zaman başarılar paçi diyeyim ama Trabzonlular laz değildur ama seni istisna yapıyoruz :))

Yorum Gönder

 

LAZ KIZI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting